Guliver mobile app
Guliver
Objavuj, navštevuj, spoznávaj!
Install

O projekte

BS group SLOVAKIA, s.r.o. realizuje projekt s názvom: Magazín Guliver

 

Údaje o projekte:

Názov prijímateľa:

BS group SLOVAKIA, s.r.o.

Názov projektu:

Magazín Guliver

Kód projektu v ITMS2014+:

 302031G763

Prioritná os:

3. Mobilizácia kreatívneho potenciálu v regiónoch

Špecifický cieľ:

3.1 - Stimulovanie podpory udržateľnej zamestnanosti a tvorby pracovných miest v kultúrnom a kreatívnom priemysle prostredníctvom vytvorenia priaznivého prostredia pre rozvoj kreatívneho talentu, netechnologických inovácií

Zameranie:

Podpora prístupu k hmotným a nehmotným aktívam MSP v kultúrnom a kreatívnom sektore pre účely tvorby pracovných miest (decentralizovaná podpora)

Termín realizácie:

09/2020 – 12/2022

 

Celkové oprávnené výdavky, celková zazmluvnená suma: 210 115,76 EUR

 

Celková výška NFP: 199 609,97, z toho:

  • Európsky fond regionálneho rozvoja – prostriedky EÚ: 178 598,40 EUR
  • Európsky fond regionálneho rozvoja – spolufinancovanie ŠR: 21 011,50 EUR

 

Opis projektu/ciele/výsledky projektu:

 

Účelom navrhovaného projektu je tvorba 4 nových pracovných miest vytváraním priaznivého prostredia pre rozvoj kreatívneho talentu a netechnologických inovácií prostredníctvom podpory prístupu k hmotným a nehmotným aktívam podniku BS group SLOVAKIA, s.r.o., ktorý pôsobí v kultúrnom a kreatívnom sektore. Projekt predstavuje a prináša inováciu v oblasti technologickej aj netechnologickej. Zároveň prináša na trh produkt, ktorý je pre prijímateľa novým produktom - magazín Guliver – online publikáciu mapujúcu kultúrne pamiatky a turistické atrakcie na Slovensku.

Projekt svojím zameraním je príkladom uvedeného prepojenia kreativity, kultúry, ekonómie a technológie, má za cieľ tvoriť a šíriť duševný kapitál, vytvorí pracovné miesta a má potenciál vytvárať zisk. Zároveň je tak v súlade s myšlienkami a cieľmi viacerých významných strategických a iných dokumentov. Projekt svojim zameraním prispieva k tvorbe nových pracovných miest, ako aj mobilizácii kreatívneho potenciálu v regiónoch.

 

Hlavné aktivity projektu:

  1. Obstaranie hmotného a nehmotného majetku nevyhnutných pre výrobu a inovácie
  2. Prenájom kamier s vysokým rozlíšením
  3. Realizácia marketingových aktivít

 

Prijímateľ realizuje projekt v rámci uvedených 3 hlavných aktivít, ktorých hlavnými výstupmi budú uvedenie nového produktu na trh, realizácia podstatných marketingových inovácií súvisiacich s uvedením nového produktu žiadateľa na trh a vytvorenie 4 nových pracovných miest.

 

Projekt svojou realizáciou vytvára multiplikačné efekty, nemenej dôležité pre rozvoj spoločnosti a ekonomiky: rozvoj cestovného ruchu (predovšetkým kultúrneho cestovného ruchu) a podpora rozvoja kultúrnych ustanovizní, pamiatok a ďalších zainteresovaných strán.

 

Projektový zámer korešponduje s globálnym i špecifickými cieľmi IROP. Všetky aktivity v rámci projektu sú stanovené tak, aby bol naplnený globálny cieľ i špecifické ciele IROP.

 

Projekt je financovaný zo zdrojov Európskej únie v rámci Európskeho fondu regionálneho rozvoja prostredníctvom Integrovaného operačného programu.

Táto webová stránka využíva súbory cookie na zlepšenie zážitku z prehliadania a poskytnutie ďalších funkcií. Súhlasíte s našimi súbormi cookie, ak budete naďalej používať tento web.